jobs.lu

 
Company PwC   Read our profile
Description: PwC Luxembourg (www.pwc.lu) is the largest professional services firm in Luxembourg with 2,600 people employed from 58 different countries. It provides audit, tax and advisory services including management consulting, transaction, financing and regulatory advice to a wide variety of clients from local and middle market entrepreneurs to large multinational companies operating from Luxembourg and the Greater Region. It helps its clients create the value they are looking for by giving comfort to the capital markets and providing advice through an industry focused approach.

The global PwC network is the largest provider of professional services in audit, tax and advisory. We’re a network of independent firms in 157 countries and employ more than 208,000 people. Tell us what matters to you and find out more by visiting us at www.pwc.com and www.pwc.lu.
Address: 2, rue Gerhard Mercator, B.P. 1443, L-1014, Luxembourg  
Website:
Administrative Assistant (m/f)

Votre mission

Vous soutiendrez activement votre équipe dans les différentes tâches administratives et organisationnelles quotidiennes liées à l'activité du département que vous intégrerez (Advisory, Audit, ...).

Dans le cadre de vos fonctions vous aurez notamment à :

  • Produire des documents et supports: lettres, rapports, présentations, etc.,
  • Gérer le courrier et les fournitures,
  • Gérer les appels internes,
  • Soutenir les secrétaires de référence du groupe dans leurs fonctions: suivi des absences, relai de communication avec les autres départements internes, etc.

Pour mener à bien votre mission vous bénéficierez d'un encadrement par des secrétaires expérimenté(e)s et aurez ainsi l'occasion d'effectuer des tâches variées et enrichissantes tout en vous formant aux multiples outils mis à votre disposition.

Votre profil

  • Jeune diplômé(e) d'un BTS ou Graduat «Assistanat de direction / Assistanat Manager», vous souhaitez vous impliquer dans un environnement professionnel vivant et multiculturel,
  • Vous pratiquez impérativement, tant à l'oral qu'à l'écrit, le français et l'anglais, langues de travail utilisées couramment au sein de notre firme. La maîtrise de l'allemand est considérée comme un atout,
  • Outre votre maîtrise de l'outil informatique, notamment sous l'environnement MS-Windows, nous apprécierons également vos qualités relationnelles et votre sens du service.
Location   Luxembourg
Payment -
Category Consulting / Audit / Fiscality, Financial Services, Secretarial / Admin / Clerical
Terms Permanent, Full-time
Last updated 16/01/2017

Apply for this job

To be taken to the page to apply for this job, please enter your name and email address below:
Name
Email


Other jobs from this employer
Date Title Location Shortlist
20/01/2017 Actuarial Services Manager (m/f) Gasperich
20/01/2017 Audit Recruitment Days (m/f) Luxembourg
20/01/2017 Personal Assistant (m/f) Luxembourg
20/01/2017 Erfahrener Mitarbeiter / Erfahrene Mitarbeiterin in der Wirtschaftsprüfung (m/w) Luxemburg
20/01/2017 Senior Experte im Bereich IT-Controls (m/w) Luxembourg
20/01/2017 Senior Berater im Bereich Financial Business Process Services (m/w) Luxembourg
18/01/2017 Deutschsprachige(n) Sekretär(in) Luxembourg
18/01/2017 Experienced Manager Consultant in Funds Regulation (m/f) Luxembourg
16/01/2017 Internship - Market Research Department - 6 months minimum Luxembourg